en हिंदी
Loading...

समाचार

СHANGE OF THE STATUS PAYMENT IN MMM ACCOUNT.

06.08.2012

On the Desktop of your virtual MMM Account – you can see the orders sent to you by the dispatcher (it’s blue in color). IT IS VERY IMPORTANT to change the Status of Your Order:

For senders:
After you see an order for the first time, you click on the order and  – to change status, click on ”I agree to make payment”
After you make  transfer of funds (using online banking or NEFT) – to change status, click on "I have made this payment”
 

For receivers:

After you see the status of the sender saying "Payment made” and you receive the same sum of amount in your bank account, you click on order and then click "Confirm receiving of funds” 

 

FOR MANAGERS:

ONLY if your participants, due to some reasons, are not able to change the status of their orders – you have the function to change it for them.

We are changing the world!

आगे पढ़े →

IMPORTANT ANNOUNCEMENT 1

04.08.2012

Dear Participants! Please pay attention to the fact that when you fill in the bank account details of yours, please make a note that the IFSC code is very important for transfer.

So if your bank's code is not coming up in the bank code field and you have entered in "OTHERBANK”, please make sure you enter the IFSC code in the below part, in the field where you again fill in your bank details. Otherwise the participant who receives the give help request will not know your bank IFSC Code. In this Field FULL ACCOUNT DETAILS you should enter full information about you (Some banks, like SBI even ask the clients to enter the home address of the receiver when transferring) So please, when you link your account to the System, please make sure the information is full , so you will be able to receive the money!

If you find any technical issues or errors in the software, please contact us. We would like to remind you that this is  just the beginning, and all the issues will be solved soon.

We can do a lot!

 

Important Announcement!

महत्वपूर्ण घोषणा!

प्रिय प्रतिभागियों! कृपया करके ये ध्यान में रखे की जब आप अपने बैंक के विवरण दर्ज  करते हैं तब अपना IFSC कोड भी  दर्ज  करे,क्यों की पैसे की हस्तांतरण(ट्रान्सफर) के लिये IFSC कोड बहुत महत्वपूर्ण है.जब आप अपने बैंक के विवरण भर राहें हैं और आप के बैंक के विवरण मौजूद नहीं है, और आप यहाँ पे "otherbank"  दर्ज  करते हैं, सुनिश्चित करें कि फिर से जब आप निचला भाग में बैंक के विवरण भर राहें हो तब IFSC कोड दर्ज करे. अन्यथा जब किसी प्रतिभागी को हस्तांतरण करने का निर्देश मिलता है, तो बिना IFSC कोड के पैसे हस्तांतरण नहीं होंगे.

इस क्षेत्र में FULL ACCOUNT DETAILS  आप को आपके सारी  विवरण दर्ज करने होंगे. (काई बैंक जैसे भारतीय स्टेट बैंक हस्तांतरण(SBI) स्थानांतरण (ट्रान्सफर) के समय पता भी पूछते हैं)

तो कृपया करके जब आप अपना खाता प्रणाली (सॉफ्टवेयर) के साथ जोड़ ते है, उस समय, कृपया सुनिश्चित करें कि जानकारी पूर्ण है, ताकि आप जितनी जल्दी हो सके पैसे मील जाए!

अगर आप प्रणाली में कोई तकनीकी मुद्दों देखे, तो हमें संपर्क करे. हम आपको याद दिलाना चाहते हैं कि यह सिर्फ शुरुआत है, और सभी मुद्दों पर जल्द ही हल हो जाएगा.

We can do a lot!

आगे पढ़े →

IMPORTANT ANNOUNCEMENT 2

04.08.2012

Due to popular demand by participants, who wish to use the cash deposit function in their virtual account, we  strongly recommend you to please use  NEFT for transfer funds from your bank to another bank in India, because its more safe and faster

If you are not using NEFT - don't forget to keep a copy of the document, which proves you have transferred funds, as you may need this in future.

What is NEFT

National Electronic Funds Transfer (NEFT) is a nation-wide payment system facilitating one-to-one funds transfer. Under this Scheme,   individuals, firms and corporates can electronically transfer funds from any bank branch to any individual, firm or corporate having an account with any other bank branch in the country participating in the Scheme.

We are changing the world!

 

Important Announcement!

महत्वपूर्ण घोषणा!

प्रतिभागियों द्वारा लोकप्रिय मांग के कारण, जो नकद विकल्प का उपयोग करना चाहते हैं, हम कड़ाई से अनुशंसा करते हैं कि आप पैसे अपने बैंक से अन्य बैंक में हस्तांतरण(ट्रान्सफर) करने के लिये NEFT  का प्रयोग करें. क्योंकि यह  सुरक्षित है. यदि आप NEFT का उपयोग नहीं कर रहे हैं- दस्तावेज़ की एक प्रतिलिपि रखना मत भूलना, जो साबित करता है, की आपने  हस्तांतरण कर दिया है, आपको भविष्य में इस की आवश्यकता हो सकती है.

We are changing the world!

आगे पढ़े →

IMPORTANT ANNOUCEMENT

31.07.2012

Dear Participants! On 30th or 31st of July you might have received requests in your mail and your virtual account for transf of funds to another participant. The amount of transfer of funds could be more than 50% of the total amount of your deposit. We kindly apologize and would want to tell you that this was a test by the software, just to check. All these requests have already been cancelled, you neither have to accept nor complete them. We would also like to bring this to your attention that in future all the requests that come to you will be genuine, and you have to transfer the funds in 48 hours. The amount requested will not be more than 50%.

 
महत्वपूर्ण घोषणा,
प्रिय प्रतिभागियों! 30 और 31 जुलाई को आपा को आप के ईमेल और मम्म्म खाते में अनुरोध प्राप्त हुआ हो गा धन  को  हस्तांतरण  (ट्रान्सफर) का, किसी दूसरे भागीदार को.  ट्रान्सफर करने की राशि  आप की जमा की हुई कुल राशि  50% से अधिक हो सकता है. हम कृपया आप से क्षमा माँग ते हुए ये कहना चाहते हैं की, ये सॉफ्टवेयर द्वारा एक परीक्षण था. बस जाँच करने के लिए. इन सभी अनुरोधों को पहले ही रद्द कर दिया गया है,  आप न तो स्वीकार करे और न ही उन्हें पूरा करे. हम ये बात भी आप के ध्यान में लाना चाहते हैं की, भविष्य में सभी अनुरोध जो आते हैं, जायज  होंगे, और आप को 48 घंटे में धन को हस्तांतरण (ट्रान्सफर) कर ना होगा. राशि का अनुरोध, 50% से ज्यादा नहीं होग. 

आगे पढ़े →

Step by Step Video Instructions for Software in MMM INDIA

29.07.2012

Step by Step Video Instructions for Software in MMM INDIA

Attention! The moment you log-in into the system using the link https://2012.sergey-mavrodi.com/, a window will open, which will be in Russian. Just click OK and you will be directed to the Desktop in your account. Here is the translation of this message: 

WARNING!

All transfers of money - only through the software! None of your Managers or any one from you up-line can ask you to transfer money! Any such demand (or request :)) - is fraud! Upon receiving any such request you should immediately report to CRO ( [email protected] or [email protected])

All the news or any changes will be updated only on the official website www.mmmindia.in . If any manager offers you some kind of gray schemes related to work – he is a crook! We request you to immediately report to CRO.

We can do a lot together!

1. First log in after registration in MMM INDIA



2. How to add new participants (for managers only)

3. How to approve your manager and your referer


4. How to buy Mavro in MMM INDIA


5. एम एम एम में पहला लॉग इन पंजीकरण के बाद

आगे पढ़े →

समुदाय से जुड़े